28 Mart 2010 Pazar

Bölgesel Zayıflama Yöntemi

Bölgesel Zayıflama Yöntemi
Kadınların en büyük derdi vücuttaki orantısız bir şekilde dağılan yağlar. Tabi bu hiç estetik bir görüm vermiyor.
Düşünün ince bir bel ve yüzünüz var ancak çok büyük kalçalarınız ya da basenleriniz var, ne kadar çirkin görünürsünüz değil mi?
En fazla göbek, basen ve belde bölgesel olarak toplanan yağlar hemen hepimizin en büyük sorunu değil mi? Pek çok kadının bu sıkıntıdan kurtulma hayali “Ahh kalçalarımdan biraz kilo versem, belimi inceltsem veya basenlerim küçülse hiç problemim kalmayacak!” biçiminde özetlenebilir.
Tabii bu sorunu çözmek, kadınları daha
mutlu kılmak amacıyla kozmetik ve tıp el ele vermiş senelerden beri uğraşıyor. Adına bölgesel incelme dediğimiz bu durum için pek çok işe yarar teknik de geliştirildi son senelerde.
Çünkü diyet, egzersiz gibi tekniklerle yalnızca bu bölgelerdeki yağların giderilmesi çok ama çok zor. Günümüz toplumunda teknolojinin gelişmesi ile değişen yeme içme alışkanlıkları, çalışma şartları, maalesef bu bölgesel yağların çoğlamasına neden oluyor. Söz konusu bu yağların yok edilmesi için teknoloji giderek ön plana çıkmaktadır.
İşte bunun için her geçen gün yeni metodlar geliştirilmektedir. Onlardan biri olan LED lazer ile bölgesel zayıflama dünyada ve özellikle Batı’da çok fazla kullanılmaya başlanan tekniklerden biridir. Bu yöntemin geliştirilmesinde liposuction gibi ameliyat teknolojilerine alternatif arayışlarının katkısı vardır.
Yapılan tıbbi çalışmalar LED lazerle zayıflama sisteminin etkili ve son derece güvenli olduğunu kanıtlamıştır. Özellikle diyet ve spora rağmen kurtulamadığınız bölgesel yağ birikintilerine uygulanır. Bu vücut bölgelerindeki yağ dokusunu eriterek, yağ hücrelerinin bütünlüğünü bozarak buradan uzaklaştırılmalarını sağlar.
Aslında ‘liposuction’ bugüne kadar bilinen en etkili yöntemdi. Bölgesel yağları ameliyatla vakumlamak suretiyle bölgeden alan cerrahi bir yöntem oluşu sebebiyle taşıdığı riskler ve hasta için zorlukları kişileri caydıran sebepler oldu. Kişiler daha zahmetsiz ama etkili bir yöntem özlemi duyuyordu.
İşte LED lazerle bölgesel zayıflama yöntemi bu yöntemin ameliyatsız bir alternatifi olarak ortaya çıktı…
Göbek bölgesi
Göbek bölgesi en fazla yağ birikiminin olduğu bölgedir. Cildin hemen altında yağ dokusu vardır. Bu bölgeyi inceltmek amacıyla 4 farklı teknolojinin bir arada olduğu LED sistemi devreye girer. Vakumla, oluşan katmanlar içerisindeki yağ hücrelerinin içinde bulunan yağın boşalması, yağ kistlerinin parçalanması sağlanır, bu sayede bölgesel incelme, kasların yukarıya doğru sıkılaşması, ciltte gerginleşme, doku toparlanması gerçekleşir, vücut biçimlendirilir. Ortalama her seansta 2.4 cm çevresel incelme olmaktadır. İşlem için herhangi bir ön hazırlık gerekmez. Yaklaşık kırk beş dakika süren her seanstan sonra günlük aktivite ya da  işinize dönebilirsiniz.
Bel bölgesi
Bel bölgesi yağ birikimi olduğunda kalınlaşır ve konturları düzleşir. Kadın ve erkek estetiği açısından bu bölge son derece önemlidir. Özellikle yağ birikimi yan boşluklarda olmaktadır. Bu bölgedeki incelme için de yine göbek için olduğu gibi dört ayrı teknolojinin bir arada yer aldığı LED sistemi kullanılır. Ve bu bölgede de her seansta yaklaşık 2.4 cm incelme alınan ortalama sonuçtur. Hiçbir hazırlık gerektirmeyen her seans ortalama 45 dakikadır ve sonrasında günlük hayata dönülebilir…
Basen bölgesi
Basen bölgesinde yağ birikimi kadınsı konturların bozulmasına sebep olur. LED lazer cilt kollajen sentezini tetiklerken cilt altı yağ dokusu metabolizmasını hızlandırır. Derin katmanlardaki selülitin sebebi olan fibröz bantların gevşetilmesine neden olurken vakumterapi ünitesi bu bantların esnetilmesini sağlamanın yanısıra lenfatik drenajı artırarak bölgenin incelmesine katkıda bulunur. Bel ve göbek incelmesinde geçerli olanlar bu bölge için LED lazer uygulamasında da geçerlidir.
Bölgesel zayıflama için evde uygulanabilecek egzersizler neler olabilir?
BACAK İÇİ İÇİN: Eğilip kalkın! Bacak içi kaslarınızı sıkılaştıran ve sarkmasını önleyen bu hareketi yaparken bacaklarınızı iki yana açıp, 20 defa, oturur gibi, aşağıya eğilip kalkın. Bacağınızı sağa sola oynatın! Ayakta dururken tek bacağınızı biraz ileri doğru açın ve yapabildiğiniz kadar sağa-sola oynatın. 20 kez tekrarlayıp diğer bacağa geçin. Bacaklarınızı çaprazlayın! Yere yüzüstü uzanın. Bacaklarınızı yana açarak sırayla üste ve alta getirin, bu hareketi 25 kez tekrarlayın.
BASEN BÖLGESİ İÇİN: Bacağınızı havaya kaldırın! Kalçalarınızı çalıştıran bu hareket için ayakta durup bacaklarınızı sıra ile havaya kaldırıp indirin. Her bir bacak için yirmi defa tekrarlayın. Geriye doğru itin! Son derece etkili bu egzersizde yine ayakta durun ve her iki bacağınızı da sırayla 20 kez geriye kaldırabildiğiniz kadar yükseğe kaldırıp indirin. Yerden teması kesin! Sırt üstü yere uzanın ve bacaklarınızı sırayla havaya kaldırıp indirin. Her bacak için yirmi defa.
Paylaş

0 Yorum:

Yorum Gönder