5 Haziran 2013 Çarşamba

Diyet yapmadan evde zayıflama

Diyet yapmadan evde zayıflama


Evde kendi kendimize de zayıflayabiliriz. Sağlıklı beslenmek en güzel zayıflama diyetidir aslında. Ne için yediğimizi bilmeliyiz. Aç olduğumuz için mi çok yiyoruz yoksa canımız sıkkın olduğu için mi? Hayatımızdaki eksiklikleri, boşlukları doldurmak için
de aşırı yemek yiyor olabiliriz. Kilo alma eğilimi aslında başlangıçta dizginlenmezse ileride önüne geçilmez bir hal alabilir.

Evde kendi kendimize zayıflamak için, kilo alma sürecini durdurmak ve durumu zayıflama sürecine çevirmek için tüketmemiz gereken çok önemli besinler bulunmakta. Bu besinler zayıflama sürecini hızlandırıyor. Daha hızlı kilo vermeyi sağlıyor ve kilo almayı durduruyor.
Kilo vermek istiyorsak olmazsa olmaz yardımcılarımı
Yeşil çay
Yapılan araştırmalar gösteriyor ki düzenli olarak yeşil çay içenler, içmeyenlere göre %45 daha yavaş kilo alıyor. Yeşil çay deneklerin iştahını kesme konusunda çok başarılı olmasa da yağ yakımını ve kilo almayı belirgin bir biçimde yavaşlatıyor. İşte bu yüzden her gün en az 1 fincan yeşil çay tüketilmelidir.
Kırmızı biber
Acı sevenler sevmeyenlere gore daha şanslı, çünkü kırmızı biberin içindeki capsaicin maddesi metabolizmayı hızlandırıyor, vücut ısısını yükselterek enerji harcamaya neden oluyor. Eğer midede bir sorun yoksa yemeklere mümkün olduğu kadar kırmızı biber eklenmelidir.
C vitamini (Öncelikle kivi)
C vitamininin yağ yıkım metabolizmasını hızlandırdığı bilimsel araştırmalarla kanıtlandı. Pek çok hayvan ve bitki kendi C vitaminlerini sentezleyebilirken insanlar bu vitamini dışarıdan almak zorundadır. Bir avuç para verilerek eczanelerden besin desteği ilaçları alınmasına gerek yok. C vitamini besinlerden alınmalıdır. Kivi C vitamini bakımından en zengin gıdadır. 100 gram kivide 400 miligrama kadar C vitamin bulunur. Kivi, turunçgillerden 4-6 kat, elmadan ise 40-50 kat daha fazla C vitamini içerir. Yetişkin bir insanın günlük C vitamini ihtiyacı 60 miligram olduğu düşünüldüğünde, bir adet kivi bu ihtiyacı rahatlıkla karşılar.
Yağsız yoğurt
Günde üç öğün yenen yağsız yoğurt, vücudun hızlı bir şekilde yağ yakmasına yardımcı olur. İçeriğindeki yüksek kalsiyum ve protein sayesinde özellikle bel çevresi ve göbek yağlarının erimesinde sık tüketenler için ciddi avantajlar sağlar.
Yoğurt yemeyenlerin özellikle bel bölgeleri daha kolay yağlanır. Ayrıca yoğurdun içeriğindeki yüksek kalsiyum ve protein kiloların sağlıklı bir şekilde verilmesini sağlar.




Paylaş

0 Yorum:

Yorum Gönder