8 Kasım 2009 Pazar

Oylum Taludan Canlı Yayında Kaleci Hakem Gafı

Oylum Taludan Canlı Yayında Kaleci Hakem Gafı
http://www.ensonhaber.com/images/news/200891.jpg

Cumartesi ve Pazar sabahları Habertürk kanalında ''Burası Haftasonu'' programıyla ekranlara gelen Oylum Talu, canlı yayında büyük bir gafa imza attı.
BEŞİKTAŞ'IN KALECİSİNİ HAKEM YAPINCA.. Gazetelerin 1.sayfalarında yer alan gündem haberlerini sırayla okuyarak izleyicileriyle paylaşan güzel sunucu, dün akşam oynanan Trabzonspor-Beşiktaş maçını sunarken siyah-beyazlı takımın kalecisi Hakan Arıkan'ı maçın hakemi Kuddusi Müftüoğlu olarak anons edince kamera arkasındaki çalışma arkadaşları kahkaha krizine girdi.FUTBOLDAN ANLAMIYORUM NE YAPAYIMTam bu esnada kameraman arkadaşları tarafından uyarılan ve yaptığı hatanın farkına varan Talu, esprili bir yaklaşımda bulunarak hatasını düzeltmeye çalıştı. ''Ne yapayım futboldan anlamıyorum, Beşiktaş'ın kalecisinin adını bilmiyorum ama Fenerbahçe'nin kalecisinin adını biliyorum. Volkan. BEN HÂLÂ MONDRAGON'DAYIMHer ne kadar futboldan anlamasam da koyu bir Galatasaray taraftarıyım. Fakat ben hâlâ Mondragon'da kaldım. Şu an ki kalecinin adını hatırlamıyorum.''
İŞTE TÜM EKİBİ KAHKAHAYA BOĞAN O GÖRÜNTÜLER..

PROGRAMDAN FOTOĞRAFLAR İÇİN TIKLAYIN

Kaynak:www.ensonhaber.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder