12 Temmuz 2009 Pazar

Mustafa Sandal En Büyük Hikaye Şarkı Sözü Oku

Mustafa Sandal En Büyük Hikaye Şarkı Sözü Oku

Beni herkesten daha fazla
O tanıyor çoktan beri
Biliyor tüm zaaflarımı
Teker teker kullanıyor

Ve aşk hain
Zayıf düşme
Çok söylendim kendime
Aslında en büyük hikaye
İnsan yalancı kendine

Özledim o zalim sesini doluğunu
Yansa da canım yansa
Bekledim hayalini ah geceler boyu koyu
Kalsa da yarım kalsa
Bir gün elbet son bulur ya
Görünür çözülürkara sevda

Yavaş geldi pişmanlık
Öyle soğuk ki yalnızlık s
Solgun resimler misali
Zorlasamda parlamıyor

Ve aşk hain
Sakın küsme
Çok söylendim kendime
Aslında en büyük hikaye
İnsan yalancı kendine

mustafa sandal, mustafa sandal 2009, mustafa sandal en büyük hikaye dinle, mustafa sandal en büyük hikaye mp3, mustafa sandal en büyük hikaye online dinle, mustafa sandal en büyük hikaye şarkı sözleri, mustafa sandal en büyük hikaye şarkı sözü, mustafa sandal en büyük hikaye video, mustafa sandal en büyük hikaye video klip, mustafa sandal karizma albümü dinle, mustafa sandal yeni albüm dinle, mustafa sandal yeni albüm şarkıları dinle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder