17 Mayıs 2009 Pazar

Fairytale (Peri Masalı) / Alexander Rybak Şarkı Sözleri Oku

Fairytale (Peri Masalı) / Alexander Rybak Şarkı Sözleri Oku

Years ago, when I was younger
(Yıllar önce, ben daha gençken..)
I kinda liked a girl I knew
(Bildiğim bir kıza aşık olmak üzereydim)
She was mine and we were sweethearts
(O benimdi ve biz sevgiliydik)
That was then, but then it's true
(Bu daha sonraydı, sonra evet doğru..)

I'm in love with a fairytale
(Bir peri masalı ile aşık olmuştum)
Even though it hurts
(Canımı acıtsa bile,)
'Cause I don't care if I lose my mind
(Çünkü aklımı kaybedersem hiç önemli değil.)
I'm already cursed
(Ben çoktan lanetlenmişim)

Every day we started fighting
(Her gün biz kavga etmeye başladık)
Every night we fell in love
(Her gece aşık olduk)
No one else could make me sadder
(Kimse beni daha kötü yapamazdı)
But no one else could lift me high above
(Ama hiç kimse beni ondan yükseğe çıkaramazdı)

I don't know what I was doing
(Ne yapıyordum bilmiyorum,)
When suddenly, we fell apart
(Biz aniden ayrıldığımızda.)
Nowadays, I cannot find her
(Son günlerde onu bulamadım)
But when I do, we'll get a brand new start
(Fakat yaptığımda, başlamak için yeni bir işaretimiz olacak)

I'm in love with a fairytale
(Bir peri masalı ile aşık olmuştum)
Even though it hurts
(Canımı acıtsa bile)
'Cause I don't care if I lose my mind
(Çünkü aklımı kaybedersem hiç önemli değil.)
I'm already cursed
(Ben çoktan lanetlenmişim)

She's a fairytale, yeah...
(O bir peri masalıydı, evet..)
Even though it hurts
(Canımı acıtsa bile)
'Cause I don't care if I lose my mind
(Çünkü aklımı kaybedersem hiç önemli değil.)
I'm already cursed
(Ben çoktan lanetlenmişim)
Paylaş

0 Yorum:

Yorum Gönder