14 Şubat 2009 Cumartesi

Güzel Sözler , Sevgililer günüymüş ..

Güzel Sözler , Sevgililer günüymüş ..

Sevgililer günü senede bir gün yaşanabilecek kadar basit bir iş mi ?
Sevmek eylemi bu kadar mı basit bu kadar mı ucuz ?

364 gün ne olacak peki ?
Sevdiği için yaşanmayan gün yaşanmış sayılır mı ?
Ne 14 Şubat gününü seviyorum nede benzeri günleri
Ben sevdiğimi günler ile yıllar ile değil son nefese kadar sevmemişsem onu sevmiş sayılmamki. Onu senenin bir günü hediyelere boğarak sevmek olsa olsa onun gönlünü almak için yapılacak sahte eylemlerdir. Ben o gönülü kırmışsam zaten onu sevmemişimdir.

Ben sevdiğime ömrümü hediye ettim o ise tüm hayallerimi gerçekleştirdi.
14 Şubat günü sevdiğinize hediye almak yanlış değildir. Yanlış sevgiyi göstermek için senenin bir gününün seçilmiş olması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder