14 Şubat 2009 Cumartesi

Gothic Şiirler , Gothic Şiir , Gothic Yeni Siirler

Gothic Şiirler , Gothic Şiir , Gothic Yeni Siirler

Yalnız kalmışım yine ,
Beynimi sürekli meşgul eden ,
Beni yalnızlığa iten düşünceler var sadece yanımda ..
Gidiyorum nereye gittiğimi bile bilmeden ,
Gözlerimde yaşlar ..
Karşımda çıkmaz bir sokak !
Sonu olmayan karanlık bir yer …
Aydınlık olsan da insanı karanlığa iten..
Bakıyorum etrafıma ;
Göremiyorum hiç kimseyi , hiçbir şeyi !
Bana görünen sadece karanlık
Ardıma dönüp bakamıyorum …
Bulamıyorum hiçbir yeri
Zaten benim dünüm var zehir gibi . .
Neye ne çare arıyorum ki ben ?!
Kalıyorum o köşede , çöküyorum . .
Yorgunum , çok yol aldım bu sokakta .
Ağlıyorum çaresizce . . .
Kurtaranım olur mu acaba ,
Çıkaran olur mu beni de aydınlığa ?
Hiç sanmıyorum ! . .
Beni yalnızlığa iten , karanlığa iten kişiler
Beni neden çıkarsınlar o karanlıktan ?!!
Yalnız kalmışım , ağlıyorum . .
Bu karanlıkta çürümeye yüz tutuyorum . . .
gothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirleri
---------------------------------------------------
gothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirleri
Şırıngayla ruhumu
Uyuşturduğum wakit;
Siyahlara bürünmüş gözlere
Ölüm şiirleri yazdım
Ben ne kadar mahkumsam karanlığa
Benim dünyama girdiğin wakit
Acıların yol gösterdiği
Ruhun zindan edildiği
Bir kabustasın...
Şafak pek uğramaz buralara...unutma!hep karanlık bir son
bir öncesi olmadığı gibi
bir sonrası da yok
siyah-beyaz,ölüm-yaşam
arada bir çizgi yok
yaşadığım her gün ölüyorum
öldüğüm her gün ise
gerçekten yaşadığımı
hiç bir şey hissetmediğimi
gecenin koyuluğunda
huzur bulduğumu farkediyorum
...
gothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirlerigothic şiirler gothic şiir gothic gothic şiirleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder