11 Ocak 2009 Pazar

Zayıflama Haraketleri Kilo Verme Haraketleri Zayıflamak İçin Yapılan Haraketler

Zayıflama Haraketleri Kilo Verme Haraketleri Zayıflamak İçin Yapılan Haraketler

Artık çekinmeden dolabınızdaki uzun zamandır giyilmeyi bekleyen mini eteklerinizi, elbiselerinizi gönül rahatlığıyla giyebilirsiniz. Kolaylıkla yapacağınız bu hareketlerle kalça ve bacak kaslarını kuvvetlendirecek ve bu sezona damga vuran bir fiziğe sahip olacaksınız.

Haftada dört kez, günde 15 dakika olmak şartıyla yapılması gereken bu hareketler güçlü, sıkı, sağlıklı görünen ve çekici bacaklara sahip olmanızı sağlayacak.


Kolaylıkla yapacağınız bu hareketlerle kalça ve bacak kaslarını kuvvetlendirecek, bu sezona damganızı vuracaksınız.


Tazmanya Canavarı Hareketi
Bacaklarınızı iki yana doğru dizden bükük ve ayak parmaklarınız dışa dönük olacak şekilde elinizdeki topu havaya kaldırın. Ardından oturacakmış gibi çömelin. Bu pozisyonunu koruyarak ileriye doğru yavaşça 15 adım atın. Sonrasında başlangıç pozisyonuna dönmek için geri yürüyün. Bu hareketi tek sefer uygulayın.


Ters Makas Hareketi
a. Yüzüstü yere uzanın. Başınızı ellerinizin üzerine yaslanın. Bacaklarınızı iki yana doğru açabildiğiniz kadar açın. Parmak uçlarınız yere temas edecek şekilde ayaklarınızı esnetin.
b. Kalça kaslarını sıkıştırarak bacaklarınızı yerden yapabildiğiniz kadar kaldırın. Topuklarınızı birbirine değene kadar yakınlaştır. 3'e kadar sayın, ardından bacaklarınızı başlangıç pozisyonundaki şekle getirin. 10 tekrarlı 3 set halinde bu hareketi uygulayın.


Zıplama Hareketi
a. Omuz genişliğinden de fazla olacak şekilde bacaklarınızı iki yana doğru açın ve tıpkı bir sandalyede oturur gibi çömelin.
b. Zıplayarak yerden yükselin ve havadayken topuklarınızı birbirine değdirin. Yere indiğinde hemen çömelme pozisyonuna dönün. Bu çömelme ve zıplama hareketini 15 sefer tekrarlayın.


Tekme Hareketi
a. Ellerinizi belinize koyun ve sol bacağınızla geriye doğru adım atın. Bacaklarınız dizden kırık sandalyeye oturacakmış gibi yere doğru hamle yapın.
b. Sol bacağınızı tekme atacakmış gibi öne alıp havaya kaldırın, bu sırada sol ayağınızın kalça hizana kadar çıkmış olmasına özen gösterin. Ardından tekrar başlangıç pozisyonuna dönün. İki bacak için de 10 tekrarlı 3 set halinde bu hareketi uygulayın.


Musluk Hareketi
a. Elleriniz ve dizleriniz yere dayalı olarak çömelin, baldırınızın ve kalçanızın arasına denk gelecek şekilde, sağ bacağınıza topu yerleştirin.
b. Topu muhafaza ederek, kalçanızın yere paralel olana kadar sağ bacağınızı yana doğru havaya kaldırın. Ardından başlangıç pozisyonuna dönün. 10 tekrarlı 3 set halinde bu hareketi uygulayın.

Zayıflama Haraketi,kilo verme haraketleri,kolay zayıflama,kilo verme,zayıflamak için yapılması gereken haraketler,kilo vermek için haraketler
Paylaş

0 Yorum:

Yorum Gönder